تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانونگذار روس: در صورت ورود آمریکا به کریمه، از سلاح اتمی استفاده می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک عضو پارلمان روسیه گفت در صورت ورود نیروهای آمریکا یا ائتلاف ناتو به بخش شرقی اوکراین، روسیه مجبور به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای خواهد شد. 

«ویاچسلاو آلکسیویچ»، نماینده پارلمان روسیه، در یک همایش بین‌‌المللی با حضور مقام‌های امنیتی کشورها گفت: «در خصوص موضوع توسعه ناتو در مرزهای ما، زمانی از ارتش روسیه شنیدم که اگر نیروهای ناتو یا آمریکا وارد کریمه یا شرق اوکراین شوند، روسیه در صورت درگیری، بدون استفاده از سلاح‌های اتمی در مراحل اولیه درگیری از لحاظ نظامی بی‌دفاع خواهد بود.»

 به گزارش پایگاه «دیفنس‌وان»، نمایند پارلمان روسیه این اظهارات را در جمع حاضران در همایش GLOBSEC 2017 که روز یکشنبه در شهر «براتیسلاوا»، پایتخت اسلوواکی برگزار شد، مطرح کرد.

دیفنس‌وان نوشته مقام‌های نظامی روسیه قبلاً هم گفته‌اند در صورت بروز درگیری نظامی با ناتو ممکن است از سلاح‌های اتمی استفاده کنند.

انتهای پیام/ * 

 

http://fna.ir/2MEUQJ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانونگذار روس: در صورت ورود آمریکا به کریمه، از سلاح اتمی استفاده می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..