تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1396/03/09

 کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و مجبورید که افراد زیادی را ملاقات کنید. اما استرس شما بی مورد است. با خیال راحت کارهایتان را انجام و از عصر تا شب خود را به استراحت اختصاص دهید. همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. در رابطه عاطفی تان چیزی شما را آزار می دهد، بهتر است به جای خودخوری، با شریک زندگی تان صحبت کنید و احساس واقعی تان را به زبان آورید. با حرف زدن مشکلی نیست که حل نشود.

به زودی خبری از موفقیت تان می شنوید در حالی که انتظارش را نداشتید. آنقدر این موضوع برایتان شوکه کننده است که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. کمی به خودتان زمان دهید سپس تصمیم درست را بگیرید. به تازگی با فردی آشنا شده اید. اگر چه اوایل فکر می کردید که تفاهم زیادی با او دارید اما حال جور دیگری می اندیشید. اما باز هم بهتر است که صبر کنید و از پیش داوری دست بردارید. نتیجه رابطه تان هر چه که شد آن را به فال نیک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen آنچه شما را برای دیگران جذاب می کند، روحیه مثبت اندیشی شماست. زمانی که به میهمانی دعوت می شوید، همه از بودن شما لذت می برند و در صورت غیبت، جای خالی تان به شدت حس می شود. اما خودتان قدرتان را نمی دانید و مدام خودتان را سرزنش می کنید. اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید.  فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید به شدت مراقب کلام تان باشید. شما انرژی زیادی دارید اما نباید این انرژی را با حرف هایتان در هر جا و هر مکانی تخلیه کنید. دیگران که شرایط شما را ندارند و ممکن است دچار سوتفاهم شوند، پس سنجیده سخن بگویید. در اطراف تان فردی است که روی اعصاب تان است، دوست دارید از او دوری کنید اما نمی توانید. در این شرایط باید چشم هایتان را ببندید و کاملا بی تفاوت عمل کنید. بی تفاوتی خود بهترین جواب به افراد بی ملاحظه است.

فـال روزانـه - Daily Omen 

امروز کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید و خیلی برایتان مهم نیست که چه اتفاقی اطراف تان می افتد. شاید این ناراحتی به دلیل اتفاقات تلخ گذشته است. در هر صورت اگر گذشته تان را از دست دادید، اکنون زمان حال تان را خراب نکنید. شادی را خود شمایید که می سازید. رابطه عاشقانه ای که با شریک زندگی تان داشتید، یکنواخت و کسل کننده شده است. برای هیجان دادن دوباره به آن، تجربه های جدید را به رابطه تان اضافه کنید. سفرهای یک روزه یا فعالیت های هیجان انگیز انتخاب های خوبی هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

 دوست دارید که امروزتان را در بیرون از خانه بگذرانید و تا می توانید برای خودتان پول خرج کنید. خرید، غذا خوردن در رستوران های شیک و انجام بازی های هیجان انگیز جزوی از برنامه هایتان خواهد بود که شما را سر ذوق می آورد. اینها خوب است اما به شرط آنکه در این کار افراط نشود. اگر چه در تلاش اید تا رابطه عاطفی خود را حفظ کنید اما حاشیه ها نمی گذارند. اجازه ندهید که احساس پاکت تان به این آسانی از بین رود. به زودی خبر خوشی در محیط کار خواهید شنید که نتیجه تلاش های اخیرتان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1396/03/09»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..