تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه مهم سیدحسن خمینی به روحانی درباره یک عزل

ساعت 24- آیت الله سید حسن خمینی، عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی طی نامه ای به رییس جمهور ضمن اعلام فقدان وجاهت قانونی در موضوع عزل رییس دانشگاه ازاد اسلامی و نیز نصب سرپرست جدید بدون رای گیری در هیات امنا دانشگاه از وی خواست نسبت به مسئله برای راهگشایی ورود کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای روحانی

با سلام

به نظر اینجانب روند عزل برادرمان جناب اقای میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیر قانونی بودن آن بسیار قوی است . هم چنین نصب سرپرست نیز بدون رای گیری در هیات امنا بوده است. ورود حضرتعالی در مسئله حتما مفید و راهگشا خواهد بود .

با تشکر سید حسن خمینی ٩٦/٣/٢

منبع: برنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه مهم سیدحسن خمینی به روحانی درباره یک عزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..