تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحی جدید باید در کالبد دولت دمیده شود/ 4 درصدی‌ها به بیرون نگاه می‌کنند/ دولت دوازدهم نگاه خود را در رفع مشکلات کشور تغییر دهد

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: متعصبان به نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دور هم جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری و استکبارستیزی ماهیت و شخصیت اصلی این جبهه به شمار می‌رود و هدف آن، تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به تأکیدات ایشان است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب صرفاً برای انتخابات تشکیل نشده، اضافه کرد: این جبهه دنبال رفع مشکلات کشور در ابعاد مختلف به ویژه فرهنگی و اقتصادی است.

ثروتی با اشاره به اینکه باید بدانیم طبق گفته یکی از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جریان انتخابات، چهار درصدی‌ها نگاه به بیرون دارند، اضافه کرد: دولت باید این زاویه نگاه را نسبت به حل مشکلات کشور تغییر دهد.

وی با بیان اینکه فساد در بحث اختلاس و باز پس ندادن وام‌های میلیاردی و اختلاس‌هایی از این‌ دست در حال نهادینه شدن به‌ عنوان یک فرهنگ تخریبی است، تصریح کرد: دولت باید جلوی این جریان را بگیرد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه فرهنگ اشرافی‌گری آمیخته با فساد در کشور در حال رشد است، اضافه کرد: دولت دوازدهم باید این جریان را در مدیریت کشور از بین ببرد.

ثروتی با اشاره به اینکه باید روحی جدید در کالبد دولت دوازدهم در این حوزه‌ها در راستای حمایت از مردم و پاسخ به مطالبات آن‌ها به ویژه در بخش‌های معیشت و اشتغال‌زایی برای جوانان و رونق اقتصادی دمیده شود، توضیح داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای حل مشکلات کشور، نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را برای  ایجاد رونق در اقتصاد کشور در دستور کار دارد تا این ظرفیت‌ها را در مسیر صحیح قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته، تصریح کرد: این جبهه همگام با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا حرکت می‌کند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این جبهه نگاه ویژه‌ای به حمایت از مستضعفان دارد، اظهار کرد: دولت باید برنامه‌هایی ویژه در حوزه رونق در بحث معیشت مردم داشته باشد و سفره‌های کوچک آن‌ها را بزرگ کند.

انتهای پیام/ذ

http://fna.ir/RIVY0M



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحی جدید باید در کالبد دولت دمیده شود/ 4 درصدی‌ها به بیرون نگاه می‌کنند/ دولت دوازدهم نگاه خود را در رفع مشکلات کشور تغییر دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..