تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان جشنواره ملی عکس نیمه خرداد منتشر شد

فرهنگ > تجسمی - جشنواره ملی عکس نیمه خرداد به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلانی، همزمان با بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی، مسابقه عکس نیمه خرداد را برگزار می‌کند.

مسابقه عکس نیمه خرداد با موضوع امام و مردم و با هدف معرفی جلوه‌های حضور عاشقانه مردم در آیین‌های بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر کشور، در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

شرکت تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان عکاسی در این جشنواره آزاد است. تاریخ عکاسی باید از اول خردادماه 1396 تا پایان مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) باشد و هر عکاس حداکثر با 10 فریم به صورت تک عکس یا مجموعه عکس می‌تواند متقاضی شرکت در این جشنواره باشد.

علاقه‌مندان جهت دسترسی به آیین نامه جشنواره ملی عکس نیمه خرداد می‌توانند به سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir مراجعه و فرم ثبت نام را دریافت کنند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان جشنواره ملی عکس نیمه خرداد منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..