تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی حشدالشعبی برای مبارزه در خاک سوریه

به گزارش افکارنیوز،

 کریم النوری سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق در گفتگو با المیادین گفت که امروز دوشنبه شاهد نقطه عطف مهمی در نبرد با گروه تروریستی داعش در عراق بودیم.

النوری بر آمادگی نیروهای حشدالشعبی برای جنگیدن با داعش در خاک سوریه از طریق هماهنگی با دولت این کشور تاکید کرد.

وی افزود: با پیشروی نیروهای داوطلب مردمی به سمت مرزهای سوریه، ارتش سوریه می‌تواند به راحتی در مناطق رقه پیشروی کند.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق گفت که با توجه به ورود نیروهای داوطلب به مرزهای سوریه، کار داعش تقریبا در حال یکسره شدن است.

 نیروهای داوطلب مردمی  عراق روز دوشنبه در ادامه عملیات آزادسازی غرب موصل، به مرزهای مشترک با سوریه رسیدند.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و از فرماندهان حشدالشعبی عراق گفته بود که حشدالشعبی به هیچ طرفی اجازه نمی‌دهد که به عملیاتش برای رسیدن به مرزهای مشترک با سوریه تأثیر بگذارد.

وی افزود: حشدالشعبی برای رسیدن به مرزهای سوریه و تحت پیگرد قرار دادن داعش در آنجا با کسی به‌جز دولت سوریه هماهنگ نخواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی حشدالشعبی برای مبارزه در خاک سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..