تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام پیروزی بر داعش، بسیار نزدیک است

کد خبر: ۵۴۰۷۷۴

۶۷۷  بازدید

نخست وزیر عراق در سفر به موصل و دیدار با فرماندهان نظامی این کشور اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش را بسیار نزدیک دانست.

خبرگزاری مهر: نخست وزیر عراق در سفر به موصل و دیدار با فرماندهان نظامی این کشور اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش را بسیار نزدیک دانست.

به نقل از الفرات نیوز، «حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز دوشنبه اعلام کرد که اعلام پیروزی بر باندهای تروریستی داعش بسیار نزدیک خواهد بود.

بنا بر بیانیه دفتر نخست وزیر عراق، حیدر العبادی طی سخنانی در دیدار با گروهی از عناصر مبارزه با تروریسم در موصل و صرف افطار با آن‌ها گفت: نیروهای ما حمایت از میهن را به شکل عالی نمود بخشیدند و به فضل اقدامات آن‌ها اعلام پیروزی بسیار نزدیک خواهد بود.

العبادی با تبریک پیروزی‌های نیروهای عراقی افزود: شما با نبرد علیه باندهای تروریستی، عراقی‌ها را سربلند کردید و به پیروزی دست یافتید و هم اکنون در مراحل پایانی ریشه کنی این باند‌ها هستید.

وی همچنین گفت: نیروهای حشد شعبی به مرزهای سوریه رسیده اند و این دستاوردی در چارچوب طرح تدوین شده است. برخورد خوب رزمنده‌های ما با شهروندان به شکل چشمگیری در تحقق این پیروزی نقش داشته است.

گفتنی است که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق به منظور بازدید از یگان‌های نظامی مستقر در موصل و همچنین دیدار با فرماندهان عراقی، روز دوشنبه وارد این شهر شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام پیروزی بر داعش، بسیار نزدیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..