تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه آلمان: سیاست کوته بینانه دولت آمریکا برخلاف منافع اتحادیه اروپا است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، "زیگمار گابریل" وزیر امور خارجه آلمان روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا غرب را «تضعیف کرده است.» 

گابریل سیاست آمریکا را برخلاف منافع اتحادیه اروپا دانست و با ابراز تأسف گفت: « آمریکا معتقد است تحمیل منافع ملی مهمتر از نظم بین المللی است.» 

وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به مسئله آب و هوا و فروش سلاح در خاورمیانه گفت:‌ « سیاست کوته بینانه دولت آمریکا برخلاف منافع اتحادیه اروپا است. »

از سوی دیگر توماس دمزیره، وزیر کشور آلمان امروز در نشستی در برلین، همکاری های امنیتی میان آلمان و آمریکا را مورد تاکید قرار داد. 

وی افزود: همکاری های امنیتی با آمریکا نیز همواره باید تعمیق یابند و نباید عکس آن اتفاق افتد. این، خبر خوبی برای حوزه امنیت در کشور ما، کل اروپا و حتی برای کشور آمریکاست.

وزیر کشور آلمان در ادامه خاطر نشان کرد: در دموکراسی غربی، موضوعات بسیاری وجود دارد که ما در مورد آنها به شدت با هم اختلاف نظر داریم؛ موضوعاتی که در آن، نظر کشوری در اروپا با نظر یک کشور دیگر در اروپا متفاوت است. چون همواره مسائل بسیار مناقشه انگیزی در خصوص مواردی نظیر فرار و مهاجرت، مسائل مربوط به بدهی ها، بازنشستگان و حتی منطقه یورو وجود دارد. با این حال یک موضوع یعنی موضوع امنیت، همه را در اروپا با هم، همراه و متحد می کند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه آلمان: سیاست کوته بینانه دولت آمریکا برخلاف منافع اتحادیه اروپا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..