تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع باشکوه پیکر شهدای مرزبانی در آذربایجان شرقی/شهیدی که آخر هفته قرار عروسی داشت + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، پیکر پاک دو تن از شهدای مرزبانی نیروی انتظامی که دو روز پیش در مرز ارومیه و در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بودند، در زادگاهشان، شهرستان ملکان و بناب آذربایجان شرقی تشییع شد.

براساس این گزارش، این تشییع پیکر شهدا که با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار بناب و ملکان برگزار شد، پدر شهید جواد فرحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بناب با بیان اینکه این روزها آماده برپایی عروسی پسرم بودیم، گفت: پسرم را در راه امام حسین (ع) هدیه و قربانی دادم که امیدوارم خداوند این هدیه را از ما قبول کند.

 فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی هم به تسنیم گفت: دو تن از مرزبانان اهل آذربایجان شرقی دو روز پیش در دفاع از حریم ایران اسلامی و در درگیری با پژاک و پ.ک.ک به درجه رفیع شهادت رسیدند و امروز با این حضور باشکوه این شهدا را بدرقه کردند.

مردم هم در این گفت‌وگوی ویدیویی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش خود را مدیون این شهیدان هستند، ابراز داشتند: باید راه این شهدا با پشتیبانی از ولایت ادامه یابد.

یکی از دوستان شهید می‌گوید: جواد آخر هفته قرار بود برای کار خیر به بناب بیاد ولی توفقی یافت که در روز اول رمضان با دهن تشنه به شهادت رسید که آرزو داشتم به جای او بودم.

گزارش ویدیویی از امین چالاکی ـ بناب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع باشکوه پیکر شهدای مرزبانی در آذربایجان شرقی/شهیدی که آخر هفته قرار عروسی داشت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..