تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ضیافت الهی در 10 بقعه متبرکه بُرخوار برگزار می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلی  افزود: محافل انس با قرآن با همکاری موسسات قرآنی و حضور نیروه های سپاه در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع)، امامزاده سلطان حضرت خورزوق و امامزاده ادهم دستگرد بصورت ویژه برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاوت ترتیل جزء خوانی قرآن توسط قاریان برتر کشور در آستان امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) گفت: برنامه ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) در ایام مبارک رمضان از شبکه سراسری پخش می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه برخوار با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان شاخص برخوار افزود: خیمه های معرفت در امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر، امامزاده ادهم دستگرد و امامزاده سلطان حضرت خورزوق برپا شده است و در ایام ماه رمضان آئین غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شهرستان برگزار می شود.

فاضلی گفت: همزمان با روز ولادت امام حسن(ع)، طرح افطاری از محل موقوفات در امامزادگان شاخص شهرستان برپا و همزمان با ایام رحلت حضرت خدیجه طاهره (س)، ویژه برنامه عزاداری در پنج بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: سخنرانی، قرائت ادعیه مشترک ماه مبارک رمضان در امام زادگان دارای ظرفیت، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، محافل انس با قرآن کریم، مراسم شب های قدر و شب شهادت و شام غریبان حضرت امیرالمومنین(ع)، چاپ پوستر و بروشور بمنظور ترویج و تبلیغ وقف از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه برخوار است.

شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ضیافت الهی در 10 بقعه متبرکه بُرخوار برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..