تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی C10 با دوربین دوگانه

تا به امروز شایعات و اطلاعات زیادی از گلکسی C10 فاش شده‌اند و حال شاهد انتشار رندرهای جدیدی از این دستگاه هستیم. براساس آخرین اطلاعات، این مدل به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد، ویژگی که انتظار داشتیم از آن در آخرین پرچمداران این شرکت یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس استفاده شود. گوشی هوشمند موجود در این رندرها شباهت زیادی به گلکسی C9 پرو دارند. گلکسی C9 پرو اولین دستگاه سامسونگ با 6 گیگابایت رم محسوب می‌شود.

همانطور که در رندرها مشاهده می‌نمایید، این دیوایس دارای دوربین اصلی دوگانه به‌صورت عمودی بوده که با فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود. طراحی خطوط آنتن در این دستگاه با گلکسی C9 پرو یکسان است. در پنل جلویی شاهد دوربین سلفی و دکمه فیزیکی هوم به‌همراه سنسور اثر انگشت هستیم. براساس این رندرها در سمت چپ از 2 دکمه و در سمت راست از 1 دکمه استفاده شده که انتظار می‌رود دکمه‌های کنترل صدا، پاور و دستیار بیکسبی باشد. در صورت مجهز شدن این مدل به بیکسبی، باید آن را سومین دستگاه مجهز به این دستیار هوشمند تلقی کرد. در زیر این دستگاه پورت مربوط به شارژ دستگاه و جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار گرفته است. انتظار می‌رود که سامسونگ در این دستگاه از پورت USB Type-C بهره ببرد.

اطلاعات منتشر شده در گذشته به نمایشگر 5.5 اینچی و ابعاد 152.5 در 74.8 در 7.68 میلی‌متری اشاره داشتند. انتظار می‌رود قدرت گلکسی C10 را پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدارگون 660 تامین کند. اخیرا تصویری از این گوشی هوشمند با رنگ رزگلد در اینترنت منتشر شده بود.

گلکسی C10

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی C10 با دوربین دوگانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..