تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی لخویا: پرسپولیس تاکتیک تحسین برانگیزی دارد

به گزارش ایرنا، «جمال بلماضی» عصر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، تصریح کرد: نماینده ایران، بازیکنان توانمندی دارد و همین مساله کار را برای تمامی حریفان دشوار می کند.
وی افزود: با این حال پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که برای رسیدن به موفقیت روی این ضعف ها کار کرده ایم.
بلماضی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در دیدار رفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه گلی در تهران به ثمر نرسید، هردو تیم انگیزه و شانس برابری برای رسیدن به صعود خواهند داشت.
وی افزود: خوشبختانه «الموعز» و «یوسف العربی» که در تهران غایب بودند، اکنون آماده بازی هستند و این مساله می تواند کمک زیادی به تیم لخویا داشته باشد.
تیم های لخویا و پرسپولیس از ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.دیدار رفت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی لخویا: پرسپولیس تاکتیک تحسین برانگیزی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..