تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی فر: جامعه ورزش خود را میراث دار امام راحل می داند

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر در دیدار جامعه ورزش با یادگار امام (ره)، گفت: در ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت می گویم. در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام هستیم و امیدوارم بتوانیم ارزش ها و آرمان های امام را به نسل های بعدی انتقال دهیم.
وی ادامه داد: اگر دستاوردی و پیشرفتی بوده، مرهون زحمات مربیان و پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت خوب ورزش ایران، گفت: حال ورزش این روزها خوب است؛ تیم های ملی فوتبال، والیبال، شطرنج، روند موفقیت آمیزی داشتند. در بازی های اسلامی عملکرد موفقی داشتیم و فوتسال و فوتبال ساحلی سوم دنیا هستند و تیم ملی فوتبال ان شاءالله صعود مقتدرانه ای خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در ١٧ دوره المپیک شرکت کردیم که ٨ دوره بعد از انقلاب بوده است و اگر مقایسه کنیم، ١٨ مدال طلا، ٢١ نقره و ٢٩ برنز داشتیم که دو سوم آن برای بعد از انقلاب است و نشان می دهد در جمهوری اسلامی با انگیزه های مختلف سرمایه گذاری گسترده ای در ورزش شده است.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در ریو از نظر تعداد سهمیه ها در المپیک و پارالمپیک رکورد زدیم و در حال آماده سازی تیم های برای حضور شایسته در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 توکیو هستیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.
وی افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا در المپیک ٢٠٢٠ توکیو به جز ٤ رشته ای که تاکنون مدال کسب کرده ایم، در رشته های دیگر نیز مدال کسب کنیم.
سلطانی فر اظهار کرد: امام تاکید فراوانی بر اخلاق و مروت و مردانگی در ورزش داشتند، خود را میراث دار امام می دانیم و برای تحقق این مساله باید تلاش کنیم تا محیط ورزشی ما به دور از ناپاکی ها باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام در ایران به مانند انتخابات اخیر که ٤٢ میلیون نفر در آن شرکت کردند، مستحکم باقی بماند.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی **9118**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی فر: جامعه ورزش خود را میراث دار امام راحل می داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..