تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: به قطر آمده‌ایم تا لخویا را شکست دهیم/ همه پرسپولیسی‌ها به بازی فردا خوشبین هستند

برانکو: به قطر آمده‌ایم تا لخویا را شکست دهیم/ همه پرسپولیسی‌ها به بازی فردا خوشبین هستند

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تهران نشان دادیم تیم بهتری هستیم و به قطر آمده‌ایم تا لخویا را شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل لخویای قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به قطر آمده‌ایم تا بازی را ببریم. به دنبال بازی خوبی هستیم تا این دیدار را به سود خودمان تمام کنیم.
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در بازی رفت مساوی کردید و فردا چقدر شانس دارید؟ افزود: ما سعی می‌کنیم در بازی فردا خودمان تعیین کننده باشیم. می‌خواهیم با یک برد از زمین مسابقه خارج شویم.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه ما به بازی فردا خوشبین هستیم. ما در تهران نشان دادیم تیم بهتری هستیم اما لخویا هم نشان داد که تیم خوبی است و بی‌جهت قهرمان قطر نشده است. ما فردا انتظار بازی خوبی داریم اما می‌دانیم کار خیلی سخت است اما هم برای آن‌ها سخت است و هم برای ما.


256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: به قطر آمده‌ایم تا لخویا را شکست دهیم/ همه پرسپولیسی‌ها به بازی فردا خوشبین هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..