تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپرده‌گذاران موسسه توسعه در مسجدسلیمان تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) در مقابل شعبه این موسسه در مسجدسلیمان تجمع کردند.

سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) در مسجدسلیمان نیز همانند سایر شهرهای کشور از مسئولین شهرستان خواهان پیگیری احقاق حقوق خود شدند.

تجمع سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) در مسجدسلیمان برای دقایقی سبب بسته شدن خیابان اصلی منتهی به مرکز شهر شد و رفت و آمد خودروها را در این مسیر با مشکل مواجه کرد.

مسئولان شهرستان با حضور در جمع سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) در مسجدسلیمان آنها را به آرامش دعوت کردند.

علیرضا گوروئی، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در اجتماع سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه (آرمان) حضور یافت و با دعوت آنان به آرامش قول پیگیری مطالبات آنها را داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپرده‌گذاران موسسه توسعه در مسجدسلیمان تجمع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..