تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع به کار وب‌سایت کتابخانه گویای رضوی

شروع به کار وب‌سایت کتابخانه گویای رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی وظیفه‌دان مسئول کتابخانه گویای رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این وب‌سایت تخصصی با هدف برقراری ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان، گسترش فعالیت‌های مجازی و اطلاع‌رسانی بیشتر خدمات کتابخانه گویای رضوی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: آشنایی با کتابخانه گویای رضوی، دانلود کتاب‌های صوتی، درخواست منابع و مشاهده لیست منابع صوتی موجود، از جمله خدمات این وب‌سایت به‌شمار می‌رود.

مسئول کتابخانه گویای رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش عضویت وب‌سایت کتابخانه گویای رضوی و پس از تکمیل فرم مربوطه به عضویت رایگان این کتابخانه درآیند، گفت: خبرنامه، اخبار روشن‌دلان، ویژه‌نامه و انجمن گفت‌وگو از دیگر خدمات وب‌سایت این کتابخانه است.

وظیفه‌دان، راه‌اندازی این وب‌سایت را خدمتی ارزشمند به اعضای کتابخانه گویای رضوی دانست و افزود: بخش عمده‌ای از روشن‌دلان عضو این کتابخانه در خارج مشهد و استان‌های دیگر کشور سکونت دارند و به‌صورت غیرحضوری از خدمات کتابخانه استفاده می‌کنند و منابع برای آنان ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عضویت و ارائه خدمات کتابخانه گویای رضوی برای تمامی روشن‌دلان، رایگان انجام می‌شود، گفت: بیش از هشت هزار و ۷۰۰ منبع اطلاعاتی در این کتابخانه در دسترس افزون بر ۲۰۰ عضو فعال از دانش‌آموز و دانشجو گرفته تا کارمند و صاحبان مشاغل آزاد قرار دارد.

مسئول کتابخانه گویای رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزود: این کتابخانه در سال ۱۳۸۳، با هدف ارائه خدمات آموزشی، علمی و فرهنگی به روشن‌دلان، پس از گردآوری و آماده‌سازی منابع و تجهیزات قابل استفاده آنان، در مکان کتابخانه آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) منطقه طلاب مشهد راه‌اندازی و با استقبال بی‌نظیر نابینایان و کم‌بینایان روبرو شده است.

وظیفه‌دان گفت: اعضای کتابخانه می‌توانند از تجهیزات موجود در محل کتابخانه، تهیه رونوشت از منابع اطلاعاتی موجود بر روی DVD یا هر نوع حافظه جانبی دیگر، خدمات امانت منابع، خدمات کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی و تحویل رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضاء در مشهد، ارسال منابع درخواستی اعضاء به سراسر ایران از طریق پست، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کتابخانه گویای رضوی به منظور دسترسی آسان‌تر منابع مورد نیاز نابینایان، غنی‌تر شدن کتابخانه‌های ویژه نابینایان و حمایت از کتابخانه‌های تازه تأسیس، منابع خود را با سایر کتابخانه‌ها و مراکز مربوط به نابینایان مبادله می‌کند.

مسئول کتابخانه گویای رضوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بیان اینکه کتابخانه گویای رضوی به نشانی مشهد، خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی، خیابان مجلسی غربی یک پذیرای مراجعین حضوری است، گفت: وب‌سایت این کتابخانه به نشانی «library.aqr.ir/gooya»، در زیرپرتال سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در دسترس علاقه‌مندان به‌ویژه اعضای روشن‌دل کتابخانه قرار دارد.

انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع به کار وب‌سایت کتابخانه گویای رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..