تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزه داری تمرین ترک عادات زشت در انسان است

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1116398

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت: روزه داری تمرین ترک عادت زشت در زندگی انسان است اگر قدر این فرصت را بدانیم و روزه دار واقعی باشیم پله ترقی و رشد انسان می شود در همه ادیان آسمانی روزه مقدم کمال رشد معنوی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری ندای البرز ، به مناسبت رسیدن ایام ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر در همایش فرهنگی که با حضور کارکنان سپاه شهرستان البرز ظهر امروز در حسینیه شهید علیمردانی برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه بخشش، مغفرت و ماه نزول قرآن است در این ماه رحمت اللهی از همه ایام شامل حال بندگان خدا می‌شود.

وی افزود: به فرموده رسول مکرم اسلام ماه رمضان ماه ذوب شدن گناهان است ماهی که نفس کشیدن در آن ثواب ذکر و تسبیح اللهی دارد خوابیدن عبادت و دعاهای انسان به استجابت نزدیک است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است برای پاک‌سازی و خودسازی روحی و معنوی است و برای توشه گرفتن و تلاش برای رشد معنوی و آسمانی شهر فرصتی برای بریدن از خاک و پرواز تا افلاک آداب ماه رمضان فقط به روزه داری به معنای ترک خوردن ، آشامیدن و دیگر مبطلات نیست بلکه باید تلاش کرد تا به معنی واقعی روزه دار بود.
شجاعی‌مهر عنوان کرد: صائم بودن یعنی پرهیز کردن از همه گناهان آشکار و گناهان مخفی در حوزه فکر و اندیشه و عمل حفظ جوارح و جوانح است یک روزه‌دار واقعی باید تلاش کند تا نظر رحمت پروردگار را به خود جلب کند و آن با انجام اعمال حسنه و انفاق – اطعام و رسیدگی به حال مستمندان و محرومین محبت و احترام نسبت به بندگان خدا انس و الفت با قرآن و مساجد توسل به اهل بیت الهی اطاعت و پیروی از الهی امام زمان(عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری رعایت حقوق دیگران احترام به بزرگترها محبت به زیر دستان و کوچکترها و همه از آداب روزه داری است .
این مسؤول یادآور شد: روزه داری علاوه بر برکات و آثار معنوی آثار جسمی هم دارد رسول خدا می‌فرمایند روزه بگیرید تا سلامت شوید روزه‌داری موجب سلامت رفع خیلی از بیماری‌های جسمی می‌شود و شواهد نشان می‌دهد که درمانگاه‌ها در ماه مبارک رمضان خلوت می‌شود.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت: روزه داری تمرین ترک عادت زشت در زندگی انسان است اگر قدر این فرصت را بدانیم و روزه دار واقعی باشیم پله ترقی و رشد انسان می شود در همه ادیان آسمانی روزه مقدم کمال رشد معنوی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزه داری تمرین ترک عادات زشت در انسان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..