تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت تصادف موتورسیکلت در خیام، گشت پلیس راه نبوده است/ تمام دغدغه پلیس حفظ جان و امنیت مردم است

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1116363

پس از انتشار کلیپی از تصادف موتور سیکلت در خیام زنجان و پس از آن انتشار خبری در پایگاه خبری مهر زنجان، پلیس به این فیلم واکنش نشان داده و گفت: علت تصادف موتورسیکلت در خیام، گشت پلیس راه نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان انتشار فیلمی از تصادف موتوری در خیام که بنا به اظهارات برخی دلیل آن تعقیب و گریز پلیس بود که متاسفانه موتور سوار به دلیل ترس از پلیس و با قصد فرار شدیدا تصادف کرده بود، واکنش پلیس زنجان را به دنبال داشت.

پایگاه خبری مهرزنجان نیز با انتشار خبری با عنوان" بدعت جریمه نویسی در زنجان معضلی که گریبان گیر شده است/ مردم زنجان از پلیس می ترسند/ چرا پلیس ها جریمه نمی شوند؟" به عملکرد راهنمایی و رانندگی پرادخت .

تصادف موتور خیام زنجان

در واکنش به این خبر و پخش شدن کلیپ در فضای مجازی و نقل و قول های متفاوتی که در بین شهروندان بود، فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: علت تصادف موتورسیکلت در خیام، گشت پلیس راه نبوده است. که در ادامه متن کامل را می خوانید.

توضیحات پلیس راه زنجان در پی انتشار یک فیلم در فضای مجازی

در پی انتشار فیلمی از یک حادثه رانندگی در شبکه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران که با هدف تخریب چهره پلیس منتشر و در این فیلم چنین القا ء می شود که پلیس راه عامل تصادف موتور سیکلت سوار بوده و این موتور سیکلت با گشت پلیس راه برخورد کرده است پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرده است .

پلیس راه در راستای بر قراری نظم و امنیت اجتماعی و ترافیکی فعالیت ها و اقدامات گسترده ای در جاده های برون شهری انجام می دهد از جمله بر خورد قانونی با خودرو ها و موتور سیکلت های متخلف می باشد .

از آنجا که بیشتر جرائم از جمله ( راه زنی ، سرقت ، سرقت به عنف ، توزیع مواد مخدر و ... ) توسط راکبان موتور سیکلت های فاقد پلاک انتظامی صورت می گیرد گشت پلیس راه زنجان برابر قانون به راکب یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک انتظامی دستور ایست صادر و راکب و ترک نشین این موتور سیکلت با مشاهده گشت پلیس راه تغییر مسیر داده و در لاین مخالف و بر خلاف حرکت خودرو ها با سرعت متواری می گردد که در حین فرا ر با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر که در مسیر خود در حال حرکت بود برخورد و منجرب برهم خوردن تعادل راکب آن و برخورد با گارد ریل کنار جاده می گردد .

 متاسفانه در این حادثه راکب موتور سیکلت مجروح و متخلفان از صحنه متواری می شوند و بلا فاصله گشت پلیس راه جهت اقدامات امدادی در محل حضور می یابد .

 افراد حاضر در محل نیز به علت شدت مصدومیت راکب تقاضای رسیدگی سریع به این حاثه را داشتند و همان طور که در فیلم منتشره مشخص است هیچ گونه آثار برخورد موتور سیکلت با خودرو گشت پلیس راه وجود ندارد .

 شبکه های معاند از این حادثه سوء استفاده کرده و قصد دارند چنین القاء کنند که علت این حادثه گشت پلیس راه بوده است .

 تمام دغدغه پلیس حفظ جان و امنیت مردم و برخوردقانونی با متخلفانی است که قانون شکنی کرده و جان مردم را به خطر می اندازند .

 در پایان فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن هشدار برای انتشار دهندگان این گونه تصاویر که منجرب سوء استفاده سایت های معاند از این حادثه شده است از شهروندان خواست بدون بررسی جوانب و به منظور پیش گیری و سوء استفاده افراد معاند و سایت های بیگانه از انتشار چنین تصاویری خود داری نمایند .

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت تصادف موتورسیکلت در خیام، گشت پلیس راه نبوده است/ تمام دغدغه پلیس حفظ جان و امنیت مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..