تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شاهین دژ

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1116410

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ گفت: در دو ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ مقدار کشفیات مواد مخدر این انتظامی ۱۰۲ درصد و همچنین دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز در آمار مقایسه ای با سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهین پیام،سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شاهین پیام با اشاره به کشف مقدار بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و بیش از شانزده هزار انواع قرص خارجی غیر مجاز توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان عنوان کرد: در دو ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ مقدار کشفیات مواد مخدر این انتظامی ۱۰۲ درصد و همچنین دستگیری قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز در آمار مقایسه ای با سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته که نشان از عزم راسخ پلیس در برخورد جدی با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد  مخدر در سطح این شهرستان میباشد.

وی ابراز داشت:ضرورت اجرای هدفمند طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که اقدامی تاثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد است را مهم تلقی کرد و افزود:در این رابطه مجموعه انتظامی و در راس آن پلیس مبارزه با مواد مخدر با تکیه بر مشارکت و همدلی مردم،مقتدرانه و منطبق با قانون ماموریت های خود را انجام داده و اجازه کوچکترین تحرک له قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکتری مسئولان و امت شهید پرور شهرستان شاهین دژ در راستای پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی شماره تماس های ۱۱۰ و ۱۹۷ را در تمام طول شبانه رور آماده شنیدن گزارشات مردمی، تقدیر و یا شکایت از اقدامات پلیس عنوان کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۰۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شاهین دژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..