تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای حقوقی بزرگ اپل و کوالکام ادامه دارد

کد خبر: ۵۴۰۶۷۵

۱۶  بازدید

شرکت کوالکام از دادگاه تقاضا کرده اپل را مجبور به پرداخت پول به این شرکت کند. مبلغی که کوالکام مدعی است اپل باید پرداخت کند به دلیل حق امتیازهایی است که به کوالکام تعلق دارد و اپل از آن‌ها استفاده می‌کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت کوالکام از دادگاه تقاضا کرده اپل را مجبور به پرداخت پول به این شرکت کند. مبلغی که کوالکام مدعی است اپل باید پرداخت کند به دلیل حق امتیازهایی است که به کوالکام تعلق دارد و اپل از آن‌ها استفاده می‌کند.

 دعوای حقوقی بزرگ اپل و کوالکام ادامه دارد

کوالکام در شکایتی که چند روز پیش تنظیم کرده تقاضای یک دستور مقدماتی از طرف دادگاه را برای تامین‌کننده‌های اپل داده؛ شرکت‌هایی مثل فاکس‌کان، پگاترون، ویسترون و کامپل که ظاهرا کوالکام به دلیل نقض قرارداد از آن‌ها شکایت کرده است.

کوالکام معتقد است اپل به این شرکت‌ها دستور داده حق امتیاز دستگاه‌هایی که از طریق تکنولوژی کوالکام می‌سازند را به این شرکت نپردازد. ظاهرا این عدم پرداخت‌ها به کاهش ۵۰۰ میلیون‌دلاری سود کوالکام در فصل مالی اخیر منجر شده است.

شرکت‌های اپل و کوالکام در یک نزاع قانونی گسترده و جهانی درباره حق امتیاز و پرداخت پول درگیر شده‌اند. اپل اعلام کرده کوالکام برای سال‌ها با استفاده از قدرت خود به عنوان سازنده انحصاری مودم گوشی‌ها، حق امتیازهای ناعادلانه‌ای را از اپل دریافت کرده است. تیم کوک می‌گوید تکنولوژی کوالکام فقط در تولید بخش کوچکی از آیفون نقش دارد اما این شرکت قصد دارد سهم قابل توجهی از کل ارزش آیفون را به عنوان حق امتیاز دریافت کند.

به هر حال در شرایط فعلی اپل پرداخت حق امتیازهای کوالکام را متوقف کرده و باید دید سرنوشت این دعوای حقوقی بزرگ به کجا می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای حقوقی بزرگ اپل و کوالکام ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..