تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید VivoBook S و VivoBook Pro رونمایی کرد

همانطور که می‌دانید با آغاز نمایشگاه Computex کمپانی ایسوس از چند لپ‌تاپ جدید خود رونمایی کرده است. با این‌حال شاید داشتن برخی از این محصولات که بالاتر از هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند برای بسیاری از افراد غیرممکن به نظر برسد و اگر شما هم از همین دسته هستید، جای نگرانی وجود ندارد چراکه ایسوس چند لپ‌تاپ اقتصادی نیز معرفی کرده است.

لپ‌تاپ VivoBook S یک انتخاب شیک و مناسب برای همه افراد با سلایق مختلف است که برای خرید آن نیاز به خالی کردن حساب بانکی‌ خود ندارند. بدنه این لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم ساخته شده بنابراین نگرانی از بابت اینکه شاید کیفیت فدای قیمت پایین شود وجود نخواهد داشت. از دیگر مزایای این لپ‌تاپ اقتصادی می‌توان به برخورداری از پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce 940M، شانزده گیگابایت حافظه رم، تکنولوژی شارژ سریع و همچنین بهره‌مندی از حافظه‌های ذخیره‌سازی HDD و SSD اشاره کرد. گفتنی است لپ‌تاپ VivoBook S از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با کیفیت فول‌‌اچ‌دی برخوردار است.

ASUS VivoBook S

بااین‌حال ایسوس کسانی که دنبال لپ‌تاپی با قدرت و زیبایی بیشتر هستند را نیز فراموش نکرده و با معرفی لپ‌تاپ VivoBook Pro سعی دارد تا نظر آن‌ها را نیز به خود جذب کند. از مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به مواردی چون برخورداری از نمایشگر 4K، پردازنده Core i7 سری H اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1050، طراحی فن دوگانه، حافظه رم Optane اینتل و حافظه‌های ذخیره‌سازی نوع HDD و SSD اشاره کرد. همچنین گفتنی است که این لپ‌تاپ موفق به دریافت گواهی کلاس حرفه‌ای صدای Harman-Kardon‌ شده است.

ASUS VivoBook Pro

ایسوس دو لپ‌تاپ جدید خود یعنی VivoBook S و VivoBook Pro را به ترتیب 499 و 799 دلار قیمت‌گذاری کرده است.

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس از دو لپ‌تاپ جدید VivoBook S و VivoBook Pro رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..