تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس از روتر وای‌فای Blue Cave رونمایی کرد

روترهای وای‌فای زیادی در بازار یافت می‌شوند ولی ایسوس تصمیم گرفته تا دستگاهی با طراحی و ویژگی‌های خاص را روانه بازار کند نام Blue Cave را برای آن برگزیند. همانگونه که در تصویر مشاهده می‌نمایید دستگاه از طراحی غیرمعمولی بهره برده و دارای یک حفره در وسط خود است.

Blue Cave

بااین‌حال این حفره کاربردی بیش از زیبایی دارد و در اصل میان آنتن‌ها در بالای روتر و مادربرد در پایین آن، جدایی ایجاد می‌کند. براساس ادعای ایسوس این روتر قادر به دستیابی به سرعتی بوده که کاربر می‌تواند ویدیوهای 4K را تماشا و اشتراک‌گذاری کند. این روتر هوشمند از IFTTT و دستیار آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند، درنتیجه شما قادر به انجام کارهایی توسط آن هستید که دیگر روترها نمی‌توانند آن را انجام دهند.

این دستگاه دارای سیستم AiProtection، طراحی شده توسط Trend Micro بوده که از دستگاه‌های متصل به‌ خود در برابر هکرها محافظت می‌کند. این محصول دارای برنامه‌ای بوده که به ادمین‌ها اجازه می‌دهد میزان مصرف دیتا و تنظیمات آن را کنترل کنند. اگرچه هنوز زمان عرضه Blue Cave مشخص نشده ولی قیمتی برابر با 180 دلار دارد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس از روتر وای‌فای Blue Cave رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..