تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 3 Deluxe رسما معرفی شد

اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپی هستید که توسط آن قادر به انجام بازی‌های روز باشید و یا بتوانید تصاویر و ویدیوهای باکیفیت را پردازش کنید، شاید بد نباشد نگاهی به دستگاه جدید ایسوس یعنی ZenBook 3 Deluxe بیاندازید.

ZenBook 3 Deluxe

این دستگاه که به گفته ایسوس “برترین لپ‌تاپ” محسوب می‌شود در نمایشگاه Computex 2017 معرفی شده است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به نمایشگر 14 اینچی با حاشیه 7.46 میلی‌متری و محافظ گوریلا گلس 5، ضخامت 12.9 میلی‌متری و وزن 1.1 کیلوگرمی اشاره نمود.  در بدنه آن از فلز مورداستفاده از صنایع هوایی بهره گرفته شده و در کناره‌ها دارای برش الماسی است.

مشخصات فنی

مشخصات فنی این لپ‌تاپ را پردازنده Core i7 اینتل، حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD، حافظه رم تا 16 گیگابایت و 2 عدد پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3 تشکیل می‌دهند. با خرید این دستگاه به ترک‌پد شیشه‌ای، کیبورد کامل با نور پس‌زمینه، 4 عدد اسپیکر و تکنولوژی هوشمند صدا دسترسی پیدا خواهید کرد. ایسوس قیمت پایه 1199 دلار را برای محصول خود درنظر گرفته است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 3 Deluxe رسما معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..