تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیابی‌نیا: پرسپولیس وطن فوتبالی من است/ طارمی حتما مقابل لخویا جبران می‌کند

کامیابی‌نیا: پرسپولیس وطن فوتبالی من است/ طارمی حتما مقابل لخویا جبران می‌کند

روزنامه خبرورزشی نوشت: هافبک متعصب و جنگنده پرسپولیس نتوانست همراه تیمش به قطر سفر کند و باید از پای گیرنده‌های تلویزیونی دیدار برگشت سرخپوشان با لخویا را تماشا کند. او درباره شرایط خودش، بازی رفت پرسپولیس مقابل لخویا و پیش‌بینی دیدار برگشت برابر حریف قطری با ما صحبت کرد...

روزگار کمال کامیابی‌نیا پس از عمل جراحی چگونه سپری می‌شود؟ دلت برای بازگشت به فوتبال، بوی زمین چمن، تمرین و مسابقه تنگ نشده است؟
راستش را بخواهید مصدومیت خیلی سخت است. از خدا می‌خواهم نصیب هیچ فوتبالیستی نشود و همه سرحال و سلامت باشند. با این حال خوب می‌دانم آسیب‌دیدگی بخشی از فوتبال حرفه‌ای است و باید با آن کنار آمد. من عمل جراحی موفقی در بیمارستان بهمن داشتم که جا دارد از دکتر اصلانی، پزشکان، پرستاران و پرسنل زحمتکش این بیمارستان تشکر کنم. همین طور همبازیانم و سایر دوستان که خیلی به من لطف داشتند و زحمت کشیده و احوال مرا پرسیدند. از همه تشکر می‌کنم. منتظرم که هفته آینده بخیه محل جراحی کتف خودم را بکشم و بعد مشغول فیزیوتراپی شوم.

نگفتی دلت تنگ شده یا نه؟
صد درصد دلم تنگ شده اما حضور دخترم کمند باعث شده که این مرحله را هم راحت‌تر سپری کنم.

قهرمانی با پرسپولیس برای تو چه معنایی داشت؟
افتخاری بود که هنوز هم با تمام وجود آن را احساس می‌کنم. ما در لیگ پانزدهم هم باید قهرمان می‌شدیم و فقط بدشانسی این اجازه را نداد.

سال فوق‌العاده‌ای بود که آخرش برای تو بد تمام شد. چرا با وجود مصدومیت ناشی از بازی با سیاه‌جامگان، جلوی الوحده امارات به میدان رفتی تا آسیب‌دیدگی‌ات تشدید شود؟
شعار نمی‌دهم. من وقتی با تیمی قرارداد دارم حاضرم سلامتی خودم را هم قربانی کنم تا تیم خودم موفق شود. (کمی مکث می‌کند و ادامه می‌دهد) نمی‌خواستم این حرف را بزنم چون ممکن است شائبه شعار دادن پیش بیاید اما می‌توانید از همه مربیانی که با آنها کار کردم بپرسید. وقتی احساس کنم تیم به من نیاز دارد دیگر همه چیز را فراموش می‌کنم. البته در پرسپولیس فعلی فقط من چنین روحیه‌ای ندارم. اغلب بچه‌ها این طوری هستند و اصلاً هم پشیمان نیستم. به هر حال بازی با الوحده امارات هم بازی مرگ و زندگی بود و باید یک کاری می‌کردم.

تو که این همه پرسپولیس را دوست داری چرا تا به حال تمدید نکردی؟
بگذارید یک چیزی را برای شما روشن کنم. پرسپولیس وطن فوتبالی من است. شک نکنید در ایران در تیم دیگری غیر از پرسپولیس بازی نخواهم کرد اما اجازه بدهید بازی با لخویا به اتمام برسد. بعد از آن اوضاع و احوال جسمانی خودم هم بهتر می‌شود و مطمئن باشید یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

در حال حاضر گفته می‌شود از سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان و لیگ قطر پیشنهاد داری. این حرف‌ها را تأیید می‌کنی؟
(می‌خندد) نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب! گفتم اجازه بدهید پس از چند روز استراحت و بهتر شدن اوضاع جسمانی‌ام یک تصمیم خوب بگیرم. جواب سؤال شما را هم قبل‌تر دادم. در ایران فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم.

اولین باری که به خبرورزشی آمدی گفتی برای تشویق پرسپولیس و علی پروین سرمربی سابق این تیم به ورزشگاه کارگران می‌رفتی.
بله، مشخص است من یک پرسپولیسی هستم. من همواره در این باشگاه احساس بسیار خوبی داشتم و همین طور در ارتباط با هواداران که بعد از مصدومیت هم خیلی به من لطف داشتند. من بسیار قدردان این باشگاه هستم و هرگز این موضوع را فراموش نخواهم کرد.

یعنی اگر پیشنهادی از استقلال تهران برسد پاسخ منفی می‌دهی؟
ببینید من اصلاً اهل حاشیه نیستم. این سؤال هم یک جوری حاشیه‌ساز است و دوست ندارم خدای ناکرده بی‌احترامی به هواداران رقیب شود. من برای استقلال و علیرضا منصوریان هم احترام قائلم اما گفتم که پرسپولیسی هستم. خود استقلالی‌ها هم هرگز به کمال کامیابی‌نیا پیشنهاد نمی‌دهند و اگر هم بدهند من نمی‌توانم پاسخ مثبت بدهم. (تأکید می‌کند) برای استقلال احترام زیادی قائلم چون رقابت دو تیم استقلال و پرسپولیس است که فوتبال را جذاب‌تر می‌کند و هواداران را به استادیوم می‌کشاند.

بگذریم! بازی رفت پرسپولیس و لخویا را چطور دیدی؟
واقعاً بدشانسی آوردیم. پرسپولیس باید لخویا را پشت سر می‌گذاشت. ما حداقل می‌توانستیم ۲ گل بزنیم ولی بد آوردیم. حریف هم خیلی خوش‌شانس بود!

مهدی طارمی اشتباه نکرد که پشت ضربه پنالتی ایستاد؟
من داخل زمین نبودم و نمی‌دانم ماجرا چیست. لابد آن لحظه مهدی احساس کرده شرایط خوبی از لحاظ روحی دارد که پشت ضربه ایستاده است. ضمن آنکه فراموش نکنید خود مهدی چطوری با زیرکی پنالتی از حریف گرفت. به نظرم سیبل کردن و انتقاد یک‌طرفه از طارمی درست نیست.

طارمی چند بار موقعیت و پنالتی خراب کرده و دوباره به اوج برگشته است. فکر می‌کنی جلوی لخویا هم جبران کند و برگردد؟
می‌دانم مهدی طارمی یک کاری می‌کند.

گل می‌زند یا پنالتی می‌گیرد؟!
نمی‌دانم، شاید پاس گل بدهد ولی مطمئن هستم مهدی طارمی یک کاری می‌کند.

بازی برگشت با لخویا چند- چند تمام می‌شود؟
باور کنید اصلاً پیشگوی خوبی نیستم. همین قدر می‌دانم که اگر لخویا را پشت سر بگذاریم می‌توانیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم. یک چیزی ته دلم این را می‌گوید. البته امیدوارم در قطر موفق شویم.

راستی تماشای بازی از پای تلویزیون سخت نیست؟
چرا خیلی سخت است، خودم اینجا هستم و دلم پیش پرسپولیس در دوحه، اما چاره‌ای نیست. کنار کمند دخترم و خانواده این بازی را تماشا کرده و اول برای سلامتی بچه‌ها دعا می‌کنم.

سلامتی؟!
بله، اول دعا می‌کنم همه بچه‌های پرسپولیس سلامت از زمین بیرون بیایند و بعد صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیابی‌نیا: پرسپولیس وطن فوتبالی من است/ طارمی حتما مقابل لخویا جبران می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..