تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا تحریم های سوریه را تمدید کرد

به گزارش افکارنیوز،

 شورای اروپا روز دوشنبه تحریم‌های اعمال شده علیه سوریه را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

«ریاض حداد»، سفیر سوریه در مسکو، درمصاحبه با اسپوتنیک گفت که سوریه اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر تمدید تحریم‌ها علیه سوریه را به شدت محکوم می‌کند.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های اعمال شده علیه سوریه را تا آغاز ماه ژوئن سال 2018 تمدید کرد که بر اساس آن 240 شخص و 67 نهاد سوری با منع مسافرت و مسدود شدن دارایی مواجه خواهند شد.

سفیر سوریه در مسکو در واکنش به این اقدام گفت: ما به شدت اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر تمدید تدابیر محدود کننده یکجانبه علیه سوریه را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این اقدام نشان دهنده تداوم سیاست اشتباه اتحادیه اروپا در قبال سوریه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا تحریم های سوریه را تمدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..