تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین روزه داری بهترین راهکار استقبال از ضیافت الهی

وی افزود: والدین در انجام فرایض دینی و معنوی نباید به نوجوانانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند، سخت گیری کنند.

این روان‌شناس تصریح کرد: سخت گیری زیاد والدین باعث می شود تا نوجوانان کمتر به انجام امور دینی و مذهبی تمایل نشان دهند.

فراهانی گفت: والدین باید توانایی نوجوان خود را بسنجند و در حد توان، وی را موظف به انجام فرایض دینی کنند و با دادن اطلاع و آگاهی بیشتر زمینه جبران کمبودها را برای آن‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد سخت گیری زیاد والدین موجب می‌شود تا نوجوانان تصور نادرستی از دین در ذهن خود بپرورانند و نسبت به آن بی رغبت شوند، تصریح کرد: تمرین روزه‌داری قبل از سن بلوغ، آمادگی جسمی، تغذیه صحیح و خواب کافی برای روزه دارانی که تازه وارد ضیافت الهی شده اند لازم و ضروری است.

این روان‌شناس با اشاره به لزوم آموزش روزه‌داری از سوی والدین به نوجوانان تصریح کرد: دانستن این اطلاعات باعث می شود تا نوجوانان با اشتیاق بیشتری روزه بگیرند و روزه خواری برخی هنجارشکنان در آنان تاثیرات منفی نگذارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین روزه داری بهترین راهکار استقبال از ضیافت الهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..