تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس از لپ تاپ ذن‌ بوک پرو در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد

امسال ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس به‌جای معرفی گوشی‌ جدید، به اصالت خود در حوزه‌ی پی‌سی بازگشته و چند نوت‌بوک جدید در این رویداد معرفی کرده است. یکی از قدرتمند‌ترین لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده توسط این کمپانی، ذن‌بوک پرو است.

گفته می‌شود ذن‌بوک پرو باریک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه خانواده‌ی ذن‌بوک است که تاکنون توسط ایسوس ساخته شده. این محصول ۱۸.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱.۸ کیلوگرم است. این دستگاه به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح 4K اولترا اچ‌دی مجهز شده و پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای آن نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ است؛ این چیپ شامل چهار هسته‌ی پردازشی است. ذن‌بوک پرو همچنین به یک کارت گرافیک اختصاصی انویدیا جی‌فورس جی‌تی‌ایکس ۱۰۵۰ تی‌آی مجهز شده و حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی آن به ترتیب ۱۶ گیگابایت DDR4 و یک ترابایت PCIe X4 SSD است. از قابلیت‌های دیگر این لپ‌تاپ باید به بهره‌گیری از سه درگاه تاندربولت، پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از sRGB و نسبت ۸۳ درصدی نمایشگر به مساحت پنل اصلی عنوان کرد.

ASUS ZenBook Pro

طبق ادعای ایسوس، با هر بار شارژ کامل باتری این لپ‌تاپ می‌توانید تا ۱۴ ساعت با آن کار کنید. این ویژگی باعث شده است ذن‌بوک پرو از نظر عمر باتری بتواند سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت را پشت سر بگذارد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که عمر باتری سرفیس پروی جدید مایکروسافت که امسال معرفی شد، ۱۳.۵ ساعت است. البته این تنها ویژگی باتری این لپ‌تاپ نیست؛ چراکه ایسوس با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع، شارژ باتری از صفر تا ۶۰ درصد را تنها در ۴۹ دقیقه ممکن کرده است. از دیگر ویژگی‌های ذن‌بوک پرو می‌توان به بلندگوهای چهارگانه‌ی هارمن‌ کاردن اشاره کرد.

وزن لپ‌تاپ ایسوس تنها ۱.۸ کیلوگرم است. قیمت ذن‌بوک پرو ایسوس از ۱۲۹۹ دلار شروع می‌شود.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس از لپ تاپ ذن‌ بوک پرو در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..