تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار کوسه سفید آدم خوار به مرد کایاک سوار +فیلم

حمله مرگبار کوسه سفید آدم خوار به مرد کایاک سوار + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک کوسه سفید آدم خوار به یک کایاک سوار در آب های خلیج مانتری در کالیفرنیا  را به تصویر می کشد. این ویدئو  این کایاک یک نفره  که در اثر حمله این کوسه خطرناک واژگون شده و کایاک سوار را نیز که پیش از حمله کوسه به داخل آب پریده است نشان می دهد.

 این ویدئو با کمک تلفن همراه و توسط شخصی با نام " جین میک "  که از نزدیک شاهد این  صحنه هولناک بوده تهیه شده است. وی و همسرش شاهد نزدیک شدن این کوسه به این کایاک سوار بودند که لحظاتی قبل از حمله به داخل آب پریده  بود. در حالی که این کوسه آدم خوار این کایاک صورتی را در دهانش گرفته آرام آرام به سمت مرد کایاک سوار که دستانش را به نشانه کمک بلند می کند حرکت می کند.

در آخرین لحظه این کوسه آدم خوار که در چند متری این مرد رسیده بود ناگهان به زیر آب رفت و ناپدید شد. بلافاصله اکیپ نجات ساحلی نیز خود را به این مرد رسانده و وی را نجات دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار کوسه سفید آدم خوار به مرد کایاک سوار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..