تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد شدید‌ بعدازظهر امروز در تهران و برخی استان‌‌ها/ افزایش دما در اغلب مناطق

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز دوشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و بعدازظهر امروز در استان‌های البرز، قم، مرکزی، قزوین، تهران، شرق سمنان و شمال اصفهان در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از استان‌ها با گردوخاک همراه است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان آفتابی است، همچنین در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل با گردوخاک و کاهش دید افقی همراه خواهد بود.

در سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج است.

در جنوب غرب کشور و در استان‌های خوزستان و ایلام نیز به سبب وزش باد، ایجاد گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

در روزهای آینده در سطح کشور روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 33 و 20 درجه خواهد بود.

فردا اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز چهارم خردادماه امسال 208.8 میلی‌متر ثبت شد، بارش سال گذشته در این بازه زمانی 225.5 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری 92.6 درصد بارش سال گذشته است.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/5MIHUJ اخبار مرتبط اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های پرتردد تا ۱۶ خرداد/ محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند96/03/08 - 10:08آسمان صاف و آفتابی در اغلب مناطق کشور/ وزش باد شدید و گردوخاک فردا در تهران96/03/07 - 14:48



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد شدید‌ بعدازظهر امروز در تهران و برخی استان‌‌ها/ افزایش دما در اغلب مناطق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..