تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی به خانه برگشتم با صحنه کثیفی از شوهر و دخترم روبرو شدم / آن ها را در حال بدی دیدم!

ساعت 24-زنی می گوید شوهر دومش دختر او را در خانه شکنجه می دهد.

غرور و خودخواهی، کارم را به اینجا کشاند و باید تاوان سنگینی برای خطای گذشته‌ام بدهم. برای خودم ناراحت نیستم اما نمی‌توانم از حق بچه‌ام بگذرم.

امروز صادقانه اعتراف می‌کنم که اشتباه کرده‌ام و ای کاش کارم به اینجا کشیده نمی‌شد.

حدود ۱۴سال پیش با لباس سفید عروسی پا به خانه بخت گذاشتم، شوهرم مرد آرام و بی‌آزاری بود و ما زندگی خوبی داشتیم و صاحب یک دختر شدیم. افسوس که لج و لج‌بازی‌های من با دو خواهر و مادر شوهرم با دخالت‌های بیجای مادرم باعث اختلاف در زندگی‌ام شد. این دعواهای مسخره با خط و نشان‌هایی که مادرم و مادر شوهرم برای هم می‌کشیدند کارمان را به طلاق کشاند.

شوهرم حضانت بچه‌ام را بر عهده گرفته بود و دو سال از این ماجرا گذشت تا اینکه باخبر شدم زن گرفته و بچه‌ام زیر دست نامادری بی‌رحم عذاب می‌کشد. من که تحمل نداشتم به سراغ دخترم رفتم او را به خانه خودم آوردم. یک سال قبل برای من هم خواستگاری پیدا شد و ازدواج کردم ولی بعد از چند وقت متوجه شدم شوهر دومم معتاد و بیکار است.

مواقعی که خانه نبودم دختر کوچکم را تا حد مرگ کتک می‌زد و او را آزار می‌داد، روزی که ناگهانی به منزل برگشتم دیدم او و دخترم در حال بدی هستند.

متاسفانه بچه‌ام از نظر روحی و روانی آسیب جدی دیده است و او را به مرکز مشاوره پلیس آورده‌ام. خودم هم دچار افسردگی شدیدی شده‌ام و حالم خوب نیست.

رادیو سهام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی به خانه برگشتم با صحنه کثیفی از شوهر و دخترم روبرو شدم / آن ها را در حال بدی دیدم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..