تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زومیت از نمایشگاه کامپیوتکس 2017

با توجه به آغاز نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ در تایوان، از فردا در زومیت به پوشش گسترده‌ی اخبار مرتبط با این رویداد خواهیم پرداخت.

از فردا شاهد آغاز برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ در تایوان خواهیم بود. در کنار سایر نمایشگاه‌های حوزه‌ی فناوری نظیر ایفا، سی‌ای‌اِس و اِم‌دبلیو‌سی، کامپیوتکس نیز با تمرکز بر حوزه‌ی مشخصی هرساله برگزار می‌شود. در این نمایشگاه اغلب شاهد رونمایی از انواع پی‌سی‌، لپ‌تاپ‌ و همچنین پردازنده‌ و جی‌پی‌یو خواهیم بود.

مقاله‌ی مرتبط:

هرچند مایکروسافت پیش از برگزاری کامپیوتکس محصولات خود را رونمایی کرد، اما باز هم انتظار می‌رود در این نمایشگاه شاهد رونمایی از محصولات جدیدی مرتبط با ردموندی‌ها باشیم؛ چراکه کوالکام به همراه مایکروسافت درصدد برگزاری کنفرانسی طی این نمایشگاه است که احتمالا طی آن، شاهد امکانات و قابلیت‌های جدیدی مرتبط با پروژه‌ی اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه‌های آرم خواهیم بود.

با گسترش فعالیت کمپانی‌ها در حوزه‌ی واقعیت مجازی، در سال‌های اخیر این حوزه نیز به بخش اصلی در کامپیوتکس تبدیل شده است. انتظار می‌رود در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی از محصولات متنوعی در حوزه‌ی واقعیت مجازی باشیم که شامل انواع هدست‌ و رایانه‌ی مخصوص این حوزه باشیم.

کامپیوتکس ۲۰۱۷ از ۳۰ می تا ۳ ژوئن (۹ تا ۱۳ خرداد) برگزار خواهد شد و در زومیت به پوشش اخبار این نمایشگاه خواهیم پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زومیت از نمایشگاه کامپیوتکس 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..