تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات ایران از چین ۲۶ درصد افزایش یافت!

 گروه اقتصادی - رجانیوز، بر اساس آمار گمرک، در اولین ماه سال ۹۶ واردات اجناس چینی نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۲۶ درصد افزایش یافته است.

آمار گمرک نشان می‌دهد در فروردین‌ماه امسال ۴۸۵ میلیون دلار کالای چینی وارد کشور شده است به طوری که چینی‌ها ۲۰.۷ درصد کل واردات کالای ایران در این ماه را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که در فروردین‌ماه سال قبل ۳۸۳ میلیون دلار کالای چینی به کشورمان وارد شده بود که ۱۹.۴ درصد کل واردات کالای ایران را شامل می‌شد.

بر این اساس، واردات اجناس چینی در فروردین‌ماه امسال نسبت به سال گذشته رشد نگران‌کننده ۲۶ درصدی  داشته است.

در سوی مقابل، صادرات ایران به چین در فروردین‌ماه امسال ۲۲.۸ درصد کاهش پیدا کرده است. در فروردین‌ماه سال قبل ایران ۷۹۷ میلیون دلار کالا به چین صادر کرده بود که این رقم در سال جاری به ۶۱۵ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

منبع: نسیم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات ایران از چین ۲۶ درصد افزایش یافت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..