تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والورده به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای اخبار ورزشی اسپورتینگ نیوز، والورده 53 ساله بعد از چهار فصل در اتلتیک بیلبائو استعفا کرد و قرار است جانشین لوئیس انریکه در بارسلونا شود.
بارسلونا در بیانیه ای امروز تایید کرد که والورده برای سه سال سرمربی جدید تیم خواهد بود.
لوئیس انریکه بعد از 9 قهرمانی، از جمله قهرمانی جام حذفی اسپانیا که شنبه شب بدست آمد، به دوران سه ساله حضور خود بر روی نیمکت آبی اناری ها پایان داد.
بارسلونا در فینال جام حذفی در روز شنبه با شکست آلاوز قهرمان این جام شد.
انریکه در اوایل ماه مه اعلام کرد که قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و بارسلونا جستجو برای یافتن مربی جدید را آغاز کرد.
والورده که دو بار در گذشته برای این مسئولیت در نظرگرفته شده بود، در صدر فهرست گزینه های سرمربیگری بارسلونا قرارد داشته است. خورخه سامپائولی، رونالدو کومان و خوان کارلوس انزو دستیار انریکه نیز جزو گزینه های سرمربیگری بارسلونا بودند.
والورده که متولد اکسترامادورا پرتغال است، دو سال به عنوان بازیکن در سال های 1988 تا 1990 تحت سرمربیگری یوهان کرایف در بارسلونا بازی می کرد. وی به عنوان سرمربی با اتلتیک بیلبائو در سال 2015 با شکست بارسا، قهرمان سوپر جام اسپانیا شد. او همچنین سه عنوان قهرمانی لیگ برتر یونان و دو عنوان جام حذفی این کشور را با تیم المپیاکو در کارنامه دارد. والورده همچنین هدایت تیم های والنسیا را در سال های 2012 و 2013 و ویارئال را در سال های 2009 و 2010 بر عهده داشته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210 مترجم - زهرا کورهلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والورده به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..