تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی: تیم فرش آرا به بالای جدول لیگ برتر نظر دارد

محسن خبیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فرش آرا دارای بهترین و بااخلاقترین هواداران فوتسال است اما این باشگاه بخاطر خصوصی بودن با مشکلات بسیار زیادی روبه رو است ولی باید بر اساس امکانات موجود برنامه ریزی مناسب انجام شود.
وی ادامه داد: باید از بازیکنان جوان در تیم به صورت ویژه استفاده کرد. تلااش می شود تیم مناسبی برای حضور در لیگ برتر فوتسال بسته شود تا بتواند همچون سال گذشته زمینه جذب تماشاگران را فراهم کند.
سرمربی فرش آرا با ارائه فهرست خرید بازیکنان به باشگاه اشاره و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا بدنه اصلی تیم برای فصل پیش رو حفظ شود و در نهایت بتوانیم برخی از بازیکنان دلخواه را نیز به خدمت بگیریم.
محسن خبیری سرمربی جدید تیم لیگ برتری فوتسال فرش آرا ابتدای این هفته قرارداد خود را با این تیم مشهدی به ثبت رساند. این تیم فصل گذشته با 36 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر فوتسال کشور جای گرفت.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی: تیم فرش آرا به بالای جدول لیگ برتر نظر دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..