تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان با آرمان های امام راحل

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل برگزار شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم معنوی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین آموز مکتب امام مردمسالاری دینی است افزود: پس از گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی این ایده به بهترین نحو متحقق شده است و حماسه حضور 42 میلیونی مردم در انتخابات اخیر از مهمترین صحنه های این مردمسالاری است.
مسعود سلطانی فر گفت: مطمئنا همه باید تلاش کنیم تا مکتب، آرمان ها و ارزشهای امام به خوبی تبیین شود و این ارزشها به نسل های بعدی منتقل شود.
وی با اشاره به جمله معروف امام که 'من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم' افزود: امام(ره) در اندیشه خود اصول و مبانی مروت و اخوت را آموخت و باید این اصول در همه میادین ورزشی جاری شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/3218 / 6139 / 1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان با آرمان های امام راحل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..