تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات پارس جنوبی جم برای میزبانی لیگ برتر فوتبال برطرف می شود

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با منطقه ویژه انرژی پارس ورزشگاه تختی جم هم اکنون در دست بهسازی و مرمت است.
وی بیان کرد: دراین ارتباط همه کاستی ورزشگاه تختی جم که سازمان لیگ اعلام کرده تا آغاز لیگ برتر برطرف خواهد شد.
بهروزیان فر افزود: چمن، نور، اسکوربورد، رختکن از جمله مواردی است که تا پیش از شروع بازی ها بهسازی می شود.
وی گفت: سخت گیری های سازمان لیگ با هدف بهتر و با کیفیت تر شدن روند بازی هاست از این رو ما نیز به دنبال این هستیم که خواسته های آنها را تامین کنیم تا تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر میزبانی شایسته باشد.
بهروزیان فر با اشاره به علاقه وافر مردم جم به شهر خود یادآور شد: مردم شهرستان جم در تمامی مراحل ارتقا تیم پارس همراه این تیم بودند و این حق آنهاست که میزبانی بازی های تیم خود را داشته باشند.
7212/6047
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات پارس جنوبی جم برای میزبانی لیگ برتر فوتبال برطرف می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..