تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ظریف‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷

رونمایی از ظریف‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷

به گزارش خبرآنلاین، در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تایوان، ظریف‌ترین محصول هیبریدی باضخامت 10.9 میلی‌متر و به وزن 1.1 کیلوگرم رونمایی شد که کوچک‌ترین 13 اینچی در مقایسه با محصولات مشابه ساخت لنوو، اپل، اچ پی و ایسر محسوب می‌شود.

ایسوس برای رسیدن به سایز کوچک ابداعی موسوم به liquid-crystal-polymer fan انجام داده تا سیستم را خنک نگه دارد. گفتنی است مایکروسافت نیز برای خنک نگه‌داشتن سرفیس پرو 3 از فناوری مشابه بهره برده است.

لپ‌تاپ «فلیپ اس» ویندوز 10 اس داشته که برای لاگین کردن از «ویندوز هلو» استفاده می‌کند. وجود پردازنده i7 و 1 ترابایت هارد اس اس دی قدرت خارق‌العاده‌ای با سرعت 3.5 گیگاهرتز بدان بخشیده است.

این محصول قلم دیجیتال را نیز پشتیبانی کرده و قیمت آن از 1099 دلار به بالا شروع می‌شود.

در کامپیوتکس 2017 ایسوس همچنین سری جدید زنبوک پرو را به قیمت 1299 دلار و زنبوک 3 دولوکس را به قیمت 1199 دلار رونمایی کرد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ظریف‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..