تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۹۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در مشهد

کشف ۹۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی نیروهای بسیج ناحیه حر از یک ماه پیش عوامل باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز در مشهد شناسایی و تحت نظر گرفته شدند.

وی افزود: در حالی که تحقیقات این پرونده ادامه داشت، طی هماهنگی قضایی نیروهای اطلاعاتی ناحیه حر مخفیگاه متهمان را در منطقه توس مشهد شناسایی و پس از اخذ مجوز ورود به منزل وارد این خانه مسکونی شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ضابطین قضایی در این ماموریت پس از کنکاش محل موفق به کشف ۵ گالون ۲۰ لیتری به وزن ۹۰ لیتر مسکرات دست ساز شدند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: علاوه بر این در این عملیات ضربتی سه عضو این باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دستگیر و خودروی سواری آنان که برای توزیع مسکرات در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.
وی گفت: تحقیقات قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر عوامل این باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی از متهمان ادامه دارد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد همچنین از اجرای عملیات ضربتی توسط ضابطین قضایی و کشف یک محموله ۲۷۶ کیلویی مواد مخدر و دستگیر دو متهم در مشهد خبر داد وگفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد دارند محموله مواد افیونی را به وسیله یک دستگاه خودروی وانت وارد مشهد کنند، تیمی از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی وارد عمل شدند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: تیم عملیاتی خودروی مورد نظر را در یکی از مبادی ورودی مشهد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این ماموریت ضربتی با بررسی دقیق خودرو موفق به کشف محموله مواد مخدر شامل ۱۹۲ کیلو ۹۵۰ گرم تریاک و ۸۳ کیلو ۲۰۰ گرم حشیش شدند. ضمنان در این عملیات دو سوداگر مرگ نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

انتهای پیام//م. ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۹۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..