تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام زائر به حرم امام خمینی (ره) از زنجان انجام نمی شود

ساعت: 12:12 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1115999

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ‌باتوجه به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در سال جاری و برنامه ‌های پیش‌بینی شده در کشور و استان، امسال اعزام به حرم مطهر و ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران نخواهیم داشت ، گفت: تمام تلاش‌ها در این راستا خواهد بود که در سطح شهرستان، بخش‌ها و مناطق مختلف نماد و عظمت شخصیت و اندیشه امام نمود پیدا کرده و تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،رسول بیات، فرماندار شهرستان زنجان در دومین جلسه هماهنگی ارتحال امام خمینی (ره) که در محل فرمانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز ایام ماه مبارک رمضان و اشاره به اهمیت این ماه گفت: هر میهمانی و میزبانی آدابی دارد و حال که میزبان خداوند متعال است باید بکوشیم شرایط میهمان خدا بودن را در خود تقویت کنیم.

وی در ادامه از برگزاری انتخابات پرشور توسط عوامل اجرایی ستاد انتخابات و دستگاه های مختلفی که در برگزاری انتخابات نقش داشتند، تشکر کرد و عنوان داشت: تمامی دستگاه ها به نحوی مطلوب در برگزاری این انتخابات امن و سالم نقش خود را ایفا کردند.

فرماندار شهرستان زنجان در خصوص ویژه‌برنامه‌های مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: تمامی مسئولیت ها از قبل مشخص شده است و این جلسات برای آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

بیات خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تنها یک فرد نبود بلکه یک شخصیت، نماد، اندیشه و فرهنگ بود و با توجه به میزانی که از اندیشه و شخصیت خود برای تدوین و پایه‌گذاری انقلابی جهانی هزینه کرد، هر اندازه که در تبیین این اندیشه‌ و فرهنگ بکوشیم و هزینه کنیم، باز هم کم است.

وی تصریح کرد:‌باتوجه به تقارن سالروز ارتال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در سال جاری و برنامه ‌های پیش‌بینی شده در کشور و استان، امسال اعزام به حرم مطهر و ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران نخواهیم داشت و تمام تلاش‌ها در این راستا خواهد بود که در سطح شهرستان، بخش‌ها و مناطق مختلف نماد و عظمت شخصیت و اندیشه امام نمود پیدا کرده و تبیین شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه اگر معتقدیم امام یک فرهنگ و تفکر است، باید بکوشیم که این فرهنگ را گسترش دهیم، عنوان کرد:‌ انقلاب، نظام و امام به همه ربط دارد و برای همه است و انتظار می‌رود که برنامه‌های مناسبی برای این روزها داشته باشیم.

بیات تاکید کرد:‌رهبری نظام چه در زمان رهبری امام خمینی (ره) و چه پس از ایشان، جزء رهبری‌های بی‌نظیر در سطح جهان است و اگر رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود که هم‌اکنون در تندبادهای جهانی در چه جایگاهی قرار داشته باشیم.

وی متذکر شد:‌ هر اندازه که برای تبیین فرهنگ و اندیشه امام خمینی (ره) هزینه کنیم، برای پایدارسازی و توانمندی دین خود هزینه کرده‌ایم و انتظار می‌رود این هزینه‌ها و تلاش‌ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خود را نشان دهد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام زائر به حرم امام خمینی (ره) از زنجان انجام نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..