تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بسته غذایی در مناطق محروم ایجرود/ رفع نیاز از نیازمندان باید تبدیل به یک فرهنگ عمومى شود

ساعت: 11:05 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1116060

مسئول گروه جهادی سرداران شهید ایجرود با بیان اینکه رفع نیاز از نیازمندان باید تبدیل به یک فرهنگ عمومى شود، گفت:بسته های غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در روستاهای محروم ایجرود توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسلام که دین کامل الهى است، رفع نیاز،مشکلات و گرفتارى انسان‌ها را یکى از برنامه‏‌هاى بنیادى و اساسى خود اعلام کرده و نه تنها به اجر و پاداش دنیوى و اخروى اجراکنندگان این برنامه حیاتى و انسان‌ساز اشاره مى‏‌کند، بلکه مسئولیت هرکس را در حد توان خود تعیین کرده و چگونگى برآوردن حاجات مردم را بیان مى‏‌کند.

امروز گروه های جهادی سرداران شهید و یاوران ولایت ایجرود در یک حرکت خود جوش و خدا پسندانه در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع سبد کالا در روستاهای محروم این شهرستان کردند.

وقتی پای صحبت های مسئول گروه جهادی سرداران شهید نشستم و از هزینه های این کار از او پرسیدم، گفت: تنها با چهار صدهزار تومان هزینه اقدام به این کار کرده اند و در این راه سه نفر از خیرین شهرستان ایجرود نیز با آن ها همراه شده اند.

نبی اله امیری «مسئول گروه جهادی سرداران شهید ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست، انسان باید برای خودسازی حقیقی برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داشته باشد، اظهار داشت: توزیع بسته غذایی به مناطق محروم ایجرود از جمله برنامه های گروه های جهاد سازندگی در این ماه مبارک است.

وی با اشاره بر اینکه بسته‌های غذایی حاوی 10 قلم از ارزاق خانواده‌های نیازمند ازجمله برنج ، روغن، پنیر، چای، ماکارونی و  ... است، .

امیری با تاکید بر اینکه بسته‌های غذایی با همکاری بسیج سازندگی ایجرود و با کمک سه نفر از خیرین خریداری شده است و میان خانواده‌های نیازمند توزیع می شود..

وی با اشاره بر اینکه رفع نیاز از نیازمندان باید تبدیل به یک فرهنگ عمومى شود،ادامه داد: گروه های جهادی چه در ساخت و ساز و محرومیت زدایی و چه در انجام فعالیت های اجتماعی فقط یک هدف را دنبال می کنند و آن هم رفع محرومیت و آبادانی است.

مسئول گروه جهادی سرداران شهید ایجرود با بیان اینکه از خیرن محترم که دوست دارند در این کار خدا پسندانه شریک باشند دعوت می کنم به این گروه ملحق شوند، گفت: مسئولین شهرستان ایجرود همچون سنوات گذشته می توانند در این امر یاری گر گروه های جهادی ایجرود باشند.

وی گفت: از سپاه ناحیه ایجرود که همیشه یاور گروه های جهادی بود و در امر محرومیت زدایی حامی جهاد گران است کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بسته غذایی در مناطق محروم ایجرود/ رفع نیاز از نیازمندان باید تبدیل به یک فرهنگ عمومى شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..