تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش در عراق نمی تواند کاری انجام دهد/ درگیری های انتحاری و تن به تن آخرین راهکار داعش در موصل

ساعت: 10:54 منتشر شده در مورخ: 1396/03/08 شناسه خبر: 1115997

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: زهر اصلی گروه های داعش در عراق گرفته شده و به زودی تمام موصل نیز آزاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: خوشبختانه در عراق کار داعش تمام شده است و برنامه ریزی های گروه های تکفیری در این کشور ابتر مانده است.

وی با بیان اینکه در مرکز درگیری های بین گروه های تکفیری و مردم عراق امروز ثبات لازم وجود دارد،تصریح کرد: 80 درصد موصل  آزاد شده است.

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به ادامه درگیری ها در منطقه کوچک مسجد النوری که در محاصره کامل قرار گرفته است،ادامه داد: این منطقه دارای کوچه و پس کوچه های تنگ است که موجب شده تا نیروهای داعش به خوبی از آن استفاده کنند.

سید افقهی با بیان اینکه بیشتر درگیری های در این منطقه عمدتا با موتورسیکلت های انتحاری، درگیری های تن به تن و تله های انفجاری است، خاطرنشان کرد: در این منطقه از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می شود.

وی از تنگ شدن حلقه محاصره در این منطقه برای گروه های تکفیری خبر نداد،افزود: پیروزی نهایی نیز در این منطقه با نیروهای عراقی است.

این کارشناس با بیان اینکه منطقه کوچکی در غرب موصل وجود دارد که کشورهای آمریکا،روسیه،عراق و ترکیه سر این مسئله اختلاف دارند،گفت: نیروهای حشد الشعبی حق ندارند وارد این منطقه شوند و در صورت وارد شدن، ترکیه برای دفاع از تروریست ها حشد الشعبی را بمباران می کند.

سید افقهی بیان داشت: در بقیه مناطق به صورت پراکنده و تیم های پنهان فعالیت نیروهای تکفیری ادامه دارد.

وی گفت: اما زهر اصلی در  عراق گرفته شده و به زودی تمام موصل نیز آزاد می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش در عراق نمی تواند کاری انجام دهد/ درگیری های انتحاری و تن به تن آخرین راهکار داعش در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..