تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن تصاویر موتو Z2 Play به‌همراه جعبه و محتویات آن

هفته گذشته تصاویر باکیفیتی از موتو Z2 Play منتشر شد که به معرفی آن در اول ماه ژوئن اشاره می‌کرد. قبل از معرفی رسمی این دستگاه، برخی افراد به‌علت تصمیم لنوو مبنی بر استفاده از باتری 3000 میلی‌آمپری در این مدل، ابراز نارضایتی کردند. همانگونه که می‌دانید گوشی هوشمند موتو Z Play از باتری 3510 میلی‌آمپری بهره می‌برد که در نسل جدید آن، شاهد کاهش 15 درصدی این ظرفیت خواهیم بود.

چیپ‌ست اسنپدراگون 626 جایگزین اسنپدارگون 625 مورد استفاده در مدل اصلی خواهد شد که مصرف انرژی کمتری دارد. اگرچه ظرفیت باتری در موتو Z2 Play کاهش یافته ولی هنوز هم می‌توان انتظار شارژدهی بالایی را از آن داشت.

مشخصات فنی

امروز تصاویری از جعبه موتو Z2 Play منتشر شده که قرمز رنگ است. بر روی جلوی این جعبه ذکر شده که دستگاه موردنظر از ماژول‌های موتو پشتیبانی خواهد کرد. مشخصات فنی این مدل را می‌توان از روی پلاستیک موجود بر روی نمایشگر مشاهده نمود. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ویژگی‌های اصلی آن را تشکیل می‌دهند.



از محتویات جعبه این دستگاه می‌توان به شارژر با پشتیبانی از شارژ سریع توربو، کابل USB به Micro USB و هدفون اشاره نمود. از این دستگاه در روز پنجشنبه رونمایی خواهد شد، در این تاریخ با مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه آن آشنا می‌شویم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن تصاویر موتو Z2 Play به‌همراه جعبه و محتویات آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..