تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اضافه شدن تب جدید “شخصی” در نتایج جستجوی گوگل

گوگل تب جدیدی را به نرم‌افزار جستجوی خود افزوده که از آن به‌عنوان “شخصی” یاد می‌کند. این برگه نتایج حاصل از جستجوی شخصی از دیگر سرویس‌های این شرکت که شخص موردنظر در آن‌ها عضو بوده شامل جیمیل، تقویم و گوگل پلاس را نشان می‌دهد.

کاربر قادر به جستجو در ایمیل‌ها و تصاویر ذخیره شده در سرویس Google photos بوده و همانطور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌نمایید، نتایج به‌دست آمده خصوصی هستند بلکه کاربر آن‌ها را به حالت عمومی تغییر دهد.

گوگل

این ویژگی برای هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ این برنامه موجود است. اگر این برگه برای شما نشان داده نمی‌شود می‌توانید آن را از طریق منو پیدا کنید.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اضافه شدن تب جدید “شخصی” در نتایج جستجوی گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..