تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ریشه اصلی بدافزار باج گیر در جنوب چین

به گزارش افکارنیوز،

 روزناکه سوث چاینا مورنینگ پست نوشت: نتایج تجزیه و تحلیل شرکت امنیت سایبری فلش پوینت آمریکا نشان می دهد که ریشه اصلی بدافزار باج گیری که اوایل ماه جاری بیش از 300 هزار دستگاه رایانه در کشورهای مختلف جهان را آلوده کرد، جنوب چین بوده است.

این شرکت آمریکایی افزود: زبان استفاده شده در این بدافزار باج گیر نشان می دهد که ریشه اصلی این بدافزار مناطق جنوبی چین بوده است ، احتمالا هنگ کنگ، سنگاپور و یا تایوان.

در حالی که گزارش های اولیه مدعی شده بود که ریشه اصلی این بدافزار کشور کره شمالی بوده است ولی تجزیه و تحلیل این شرکت آمریکایی با اطمینان بالایی اعلام کرده است که ریشه اصلی این بدافزار جنوب چین است.

این بدافزار که رایانه‌های 150 کشور جهان را آلوده کرده است، با ارسال پیامی به 28 زبان مختلف خواستار دریافت باج برای بازکردن قفل رایانه‌های آلوده شده است. این بدافزار با سوء استفاده از حفره های امنیتی سیستم عامل های قدیمی ویندوز به رایانه های مختلف نفوذ کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ریشه اصلی بدافزار باج گیر در جنوب چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..