تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه لیزینگی، گروه متعادل بازار

 

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از جو منفی کل بازار و معاملات منفی نمادهای اخابر و تاپیکو با افت حدود 208 واحدی به ارتفاع 80 هزار و 713 واحد رسید که در این بین نمادهای شپنا و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، در بازار امروز گروه خودرویی با معاملاتی اکثرا منفی مواجه بودند. در این بین برخی نمادها همانند خاهن، خدیزل، خشرق و خنصیر با نوسانات مثبتی دنبال شدند؛ که از نبود فروشندگان در قیمت های فعلی حکایت داشت تاجایی که علیرغم جو منفی گروه خودرویی نماد خاهن صف خرید شد. حکشتی، حرهشا و حفارس نمادهای صف فروش گروه منفی حمل و نقل طی دادوستدهای امروز بودند.

در نیمه دوم بازار امروز همانند روز گذشته افزایش عرضه ها و عقب نشینی خریداران در اکثر گروه های بزرگ و کوچک بازار مشاهده شد؛ به طوریکه اکثر نمادها با افت قیمتی دنبال شدند. معاون تامین مالی تامین سرمایه لوتوس پارسیان با اشاره به پذیرش خودروی سراتو شرکت سایپا در بورس کالای ایران، خبر داد: به زودی در هفته جاری عرضه این خودرو از بورس کالا صورت می گیرد. همچنین خودروی دنا نیز در هفته های اخیر توسط شرکت ایران خودرو در بورس کالا پذیرش شد و به زودی عرضه آن هم انجام می­شود.

در گروه لیزینگی که معاملاتی متعادل در جریان بود. صف خرید پرحجم نماد ولبهمن قابل توجه بود؛ در اواخرذ بازار نیز نماد ولغدر با جهش قیمتی مواجه شد و صف خرید را تجربه کرد.

در گروه سرمایه گذاری در شروع بازار نماد وملی با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد متوقف شد، صف خرید نماد وملت تا اواخر بازار ادامه داشت، اما در نهایت با عرضه صف خرید، متعادل شد اما نماد سدبیر همچنان با صف خرید به کار خود پایان داد، نمادهای وگستر و وصنا نیز با معاملاتی مثبت همراه بودند، در نهایت گروه مذکور با صف فروش نماد وبیمه و دادوستدهای متعادل و منفی سایر هم گروهی ها به کار خود پایان دادند. مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: عرضه های اولیه که از اسفند ماه سال گذشته متوقف شده است، در خرداد ماه از سر گرفته می شوند. این مقام مسوول ادامه داد: در حال حاضر، دو شرکت به پرداخت ملت و فولاد کاوه کیش در این زمینه پیش قدم هستند و مقدمات عرضه را با فاصله کمی از هم انجام می دهند و به محض اتمام این مراحل، عرضه سهام این شرکت ها انجام خواهد شد.

در گروه شیمیایی تنها نمادهای شیران، زاگرس و شاراک متعادل شروع شدند و مابقی هم گروهی ها اکثرا دادوستدهای منفی را تجربه کردند. اما در اواخر بازار جهش قیمتی و معاملات پرتقاضای نمادهای شفن و شیراز مشاهده شد. گروه های پالایشگاهی و روانکارها شروعی متعادل و مثبت اما پایانی متعادل و منفی داشتند، که در این میان نماد شپنا از اقبال بیشتری برخوردار بود.

گروه های فلزی و معدنی اکثرا منفی بودند؛ که در این بین ادامه صف خرید نماد کدما و دادوستدهای مثبت نمادهای فولاد، فولای، کچاد و فمراد مشاهده شد، در نیمه دوم بازار نماد فولای با جهش قیمتی به صف خرید حدود 15 میلیون سهمی رسید.

در گروه های ساختمانی و سیمانی که منفی سپری شدند، نمادهای ساروم، سخزر، سغرب، سبجنو، ثفارس و ثالوند با صف فروش و نمادهای سقاین و ثامان با صف خرید، نمادهای ثشرق، ثعمرا، کرمان و ثاخت با نوسانات مثبت همراه بودند. بر اساس گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت‌ماه سال 1396، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 16.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 6.4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

رانفور تنها نماد متعادل و مثبت گروه آی تی در بازار امروز بود و مابقی هم گروهی ها با افت قیمتی به کار خود پایان دادند. تعداد 1000 دستگاه خودپرداز (ATM) با همکاری پست‌ بانک‌ و ایران‌ ارقام با هدف دسترسی عمومی به خدمات بانکداری الکترونیک و گسترش خدمات متنوع بانکی در روستاها و مناطق دوردست استقرار می‌یابد. در پایان معاملات امروز نماد شرکتهای سیستم و سبهان جهت برگزاری مجامع عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی متوقف شدند.

در گروه غذایی نماد غشهداب پس از معامله بلوکی روز گذشته، در کنار نمادهای غمارگ، غبهنوش، غشهد و غشان صف خرید را تجربه کردند همچنین نمادهای غگلستا، غگلپا، غپاک و غدیس مثبت و مابقی هم گروهی ها منفی دنبال شدند. همچنین نمادهای قشیر و حق تقدم آن با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر عملکرد واقعی سال مالی 95 متوقف شدند. گروه محصولات کاغذی با ادامه رشد قیمتی بدون اصلاح، استراحت و صف خرید نماد چکارن در کنار نماد چکاوه و دادوستدهای متعادل سایر هم گروهی ها مواجه شدند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه لیزینگی، گروه متعادل بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..