تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرخابی‌ها از نیمه خرداد در تیم‌ملی

سرخابی‌ها از نیمه خرداد در تیم‌ملی

ورزش > فوتبال ملی - بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس و استقلال پس از بازگشت تیم‌ملی از اتریش به اردو اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران این روزها در اتریش به سر می برد و قرار است در روزهای آینده به مصاف مونته نگرو برود. ملی پوشان پس از این دیدار به تهران باز می گردند و تمرینات خود برای دیدار برابر ازبکستان را از سر می گیرند. قرار است پس از بازگشت تیم ملی به تهران، سرخابی ها که در حال حاضر درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند به اردوی تیم ملی اضافه شوند. تیم ملی 15 خرداد به تهران باز می گردد و بازیکنان دعوت شده پرسپولیس و استقلال هم از 16 خرداد باید خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرخابی‌ها از نیمه خرداد در تیم‌ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..