تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان تیم‌ملی بعد 8ماه می‌آید اما کمی دیرتر!

کاپیتان تیم‌ملی بعد 8ماه می‌آید اما کمی دیرتر!

ورزش > فوتبال ملی - اشکان دژاگه به احتمال فراوان در بازی صعود به جام جهانی ، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه بعد از مدت ها آسیب دیدگی ، در بازی پلی آف بوندسلیگا در مسابقه رفت برای وولفسبورگ 15 دقیقه ای بازی کرد و احتمالا در بازی برگشت تیمش زمان بیشتری به میدان می رود . همین دو بازی سبب شده تا او دوباره در فهرست یاران ملی پوش کارلوس باشد. البته قرار بود به اتریش برود اما کارلوس تصمیم گرفته او هم مثل سردار آزمون و چند ملی پوش استقلال و پرسپولیس از تهران به اردوی تیم ملی اضافه شود. برای اینکه چند روزی استراحت کند و با آرامش بیشتری در اردوی ملی حاضر باشد. اشکان به گفته مسئولان تیم ملی تا روز بازی با ازبکستان آمادگی کامل برای بازی را خواهد داشت و حضورش در تیم می تواند توان بازی ایران را به طرز چشمگیری بالا ببرد. او بعد از چند سال بازی در لیگ سطح پایین قطر ، چندماهی است به بوندسلیگا برگشته و دارد تمرینات فشرده حرفه ای را سپری می کند.

 

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان تیم‌ملی بعد 8ماه می‌آید اما کمی دیرتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..