تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیم‌زاده: از لیگ یک پیشنهاد دارم

کد خبر: ۵۴۰۴۱۲

۱۱۰  بازدید

سرمربی فصل گذشته مس کرمان با اشاره به وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: چند پیشنهاد دارم، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

خبرگزاری تسنیم: منصور ابراهیم‌زاده درخصوص جدایی از مس کرمان و اینکه آیا این موضوع با تصمیم خودش بود یا باشگاه مس کرمان، گفت: این یک تصمیم دوطرفه بود و در نهایت از این تیم جدا شدم. در حال حاضر چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ دسته اول دارم، ولی هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. از طرفی منتظرم تا شاید پیشنهاد لیگ‌برتری به دست من برسد و زیاد عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم.

او درمورد اینکه آیا دوست دارد همچنان در لیگ دسته اول که سختی‌های خاص خودش را دارد مربیگری کند، اظهار داشت: طبیعتا مربیگری در لیگ دسته اول بسیار سخت است و کار کردن در لیگ برتر به مراتب بهتر از لیگ دسته اول است. من هم صبر می‌کنم و برای همین می‌گویم که عجله زیادی برای تصمیم‌گیری ندارم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیم‌زاده: از لیگ یک پیشنهاد دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..