تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن منتقدان سینمایی شد

جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن منتقدان سینمایی شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تصمیم شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جعفر گودرزی به عنوان دبیر یازدهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی برگزیده شد.
 
در این جشن، آکادمی داوری انجمن برگزیدگان خود در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را معرفی می کند.
 
جعفر گودرزی از پیشکسوتان حوزه رسانه و نقد است که سابقه دبیری  و نایب رییسی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را در کارنامه خود دارد.
 
وی مدیر روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و مدیر روابط عمومی و اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از دوره بیست و چهارم تا بیست و هفتم هم بوده است.
 
گودرزی در حال حاضر عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعفر گودرزی دبیر یازدهمین جشن منتقدان سینمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..