تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ اتهامات دامادش را ساختگی خواند

کد خبر: ۵۴۰۳۶۰

۴۶  بازدید

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ که کاخ سفید را گرفتار بحران تازه‌ای می‌بیند، تلاش می‌کند تا نگرانی‌های عمومی درباره تقلای دامادش برای ایجاد خط ارتباطی محرمانه با روسیه را کاهش دهد و تمامی اتهامات علیه او را "ساختگی" خواند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شنبه شب پس از بازگشت از اولین سفر خارجی‌اش،‌ تلاش کرد تا به نگرانی‌ها درباره ارتباط مشاورانش با روسیه خصوصا تماس‌های جارد کوشنر، دامادش رسیدگی کند.

طبق گزارش رسانه‌ها، ترامپ یکشنبه در کاخ سفید دیداری با وکلای سرشناس داشت که به احتمال زیاد موضوع آن تازه‌ترین تحولات درباره ارتباط آمریکا با روسیه بود.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، کاخ سفید در حال ایجاد یک یگان ارتباطی به رهبری جارد کوشنر، استیون بنن، مشاور ارشد رئیس‌جمهوری و راینس پریبس، رئیس دفتر کاخ سفید است تا به این جنجال واکنش دهند.

ترامپ که طی ۹ روز سفر خارجی‌اش از توئیتر فاصله گرفته بود، یکشنبه مجددا پیام‌هایی منتشر کرد و اتهام ارتباط با روسیه را "خبر جعلی" و "دروغ‌های ساختگی" خواند.

او در یکی از پیام‌ها نوشت: "معتقدم که بسیاری از درزهای اطلاعاتی که از کاخ سفید صورت می‌گیرد، دروغ‌های ساختگی است که ساخته دست رسانه‌های جعلی است."

او در پیام دیگری که همچون همیشه دارای غلط دیکته بود، تاکید کرد: "وقتی شما کلمات "منابع می‌گویند" را در رسانه‌های جعلی می‌بینید در حالی که آنها به اسامی اشاره نمی‌کنند، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که آن منابع وجود خارجی نداشته باشند و تنها ساخته دست نویسندگان اخبار جعلی باشند.#اخبار جعلی دشمن است!"

با این حال رسانه‌های آمریکایی آرام ننشستند و عصر همان روزی که ترامپ از سفر بازگشت، واشنگتن پست گزارشی درباره پیشنهاد جارد کوشنر به روس‌ها منتشر کرد که طی آن، داماد ترامپ خواستار ایجاد کانال ارتباطی محرمانه به دور از دید آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا با روسیه شده بود.

چنانچه مذاکره میان کوشنر و روس‌ها تایید شود، سوالات جدیدی درباره ارتباط تیم ترامپ با مسکو مطرح می‌شود.

در همین حال هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره این اتهامات صحبت نکرد اما به صورت کلی گفت: "ما با شماری از کشورها ارتباطات غیر علنی و محرمانه داریم... من درباره آن نگرانی ندارم."

جان کلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا هم در اظهارات مشابهی گفت: "از نظر من هم عادی است و هم قابل قبول."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ اتهامات دامادش را ساختگی خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..